Panasonic HC-X900 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic HC-X900 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

vlaeken 09-05-2012
Geschreven voor: Panasonic HC-X900 zwart

over deze kamera ben ik tot nu toe wel zeer te vrede,
maar ik gebruik wel Imac en met final cut pro, en motion, wat ik hier van weet is het volgende ,
1- gebruik je final cut 7 dan moet je bij de site van Panasonic de plugging gaan downloaden voor wanneer je wil opnemen in de hoogste kwaliteit AVCHD 1080/50p dan zal cut final cut 7 deze probleemloos van de sd kaart lezen en ik denk final cut Express ook ,wanneer je echter de laaste versie van final cut de 10pro x wil gebruiken werk deze plugging dan weer niet meer,ook motion werk niet met de pluggin,maar ik raad dit niet aan op te nemen met 1080/50p, wanneer je grote bewerkingen wil doen dan zal zelf de Imac zeer traag gaan werken , en het is bijna niet te doen ,wanneer je echter toch wil opnemen in deze resolutie dan moet je kamera aan de USB poort van de imac aansluiten final cut opstarten en de kamera deze laten inporteren dit gaat uitstekend en zonder problemen de bestanden worden geinporteert in MP4 bestanden dat ook een zeer goeden beeld kwaliteit geeft,ook heb ik in Iframe opgenomen en de final cut de beelden laten inporteren dit gaat ook probleemloos en ze worden weg geschreven in mp4 bestanden, Imovie lees probleem loos de iframe bestanden , en je kan ze dan ook gebruiken in Final cut of motion , dus besluit ik dat deze kamera geen enkel probleem geeft voor gebruik met een Imac ,ik zou zelfs een Imac aanraden voor het maken van films met deze kamera

NMP30 09-05-2012

Een prima camera met een geweldig mooi beeld. Helaas een zeer rommelige handleiding. Springt van onderwerp naar onderwerp en verwijst steeds naar andere bladzijdes. De beste camera qua beeld maar de slechtste qua handleiding.
De standaard batterij is snel leeg, zeker 2 of 3 grotere aanschaffen indien je op een lange trip gaat.

Werkt prima samen met FCP versie 10.0.4 op een iMac 3.4 Ghz Core i7 met 16Gb 1333 Mhz DDr3 onder OS10.7.3. Kan zonder probleem 1080/50p editen.